piątek, 17 stycznia 2014

Golden Rose Holiday 85

Kolejny piaskowy lakier firmy Golden Rose, tym razem miętowo-pastelowa zieleń. Dwie warstwy do pełnego krycia, nakłada się dobrze, równomiernie, mimo wyraźnych piaskowych drobinek. Trzyma się w miarę długo, nosiłam do ok 4 dni. Na dokładniejszą próbę wytrzymałości zapraszam wkrótce:) Załączam Wam zdjęcia w różnym oświetleniu, byście mogli zobaczyć, jak zmienia się kolor w zależności od światła. 
My next sandy Golden Rose nail polish, this time it is a pastel minty green. It takes two coats to be opaque. The application is rather easy, even though the polish contains a lot of sandy bubbles. I wore it for more or less 4 days and it looked quite OK. If you want to find out more about this nail polish, stay tuned because I am going to check how long it can last soon :)







6 komentarzy:

  1. Kolor śliczny, ale ta fakturka taka tynkowa mi się wydaję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takiej faktury piasku jeszcze nie widziałam a baardzo ciekawie się prezentuje :) I kolor bardzo oryginalny! Uwielbiam piaski GR :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię ich piaski, powiem Ci, że jak pomalowałam nim paznokcie pierwszy raz, to się trochę przeraziłam ;p nie spodziewałam się tak dużych kulek. Po pierwszej warstwie miałam na paznokciu tylko piasek i odrobinę koloru:) druga warstwa zakrywa co trzeba. Po komentarzach na FB widzę, że jest to lakier kontrowersyjny ;p

      Usuń
  3. Kolor cudowny, ale wolę poprzednią strukturę piasków GR :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzuca się w oczy;p też chyba wolę delikatniejsze piaski

      Usuń