czwartek, 27 lutego 2014

Eveline miniMAX quick dry&long lasting nail polish 411

Jak podoba Wam się ten lakier? Na moich paznokciach mam dwie warstwy lakieru Eveline na szarym podkładzie. Wydaje mi się, że lakier jest zbyt wodnisty, by nosić go samodzielnie. Nie zauważyłam szybkiego schnięcia. Tu możecie obejrzeć krótki filmik: KLIK
How do you like this nail polish? Here I have two coats of the Eveline polish over a grey polish. I think the polish is too watery itself. It does not dry quick. Here you can watch a short movie: CLICK













3 komentarze:

  1. Ładniutki :) Pocieszę cię - mój holoś ztej serii też wcale nie jest quick dry ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem przyzwyczajona do haseł "quick dry" i nie zwracam na nie uwagi;p

      Usuń
  2. Holo od Eveline jest najcudowniejsze na świecie! Uwielbiam te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń