niedziela, 2 lutego 2014

Golden Rose Rich Color 52

Delikatnie różowy lakier firmy Golden Rose. Według producenta jest to lakier jednowarstwowy, ale by całkowicie pokryć paznokieć potrzeba dwóch warstw. Lakier rozprowadza się łatwo, po pierwszej warstwie pozostają spore smugi a jedna grubsza warstwa bąbluje. Na zdjęciach mam warstwę odżywki, dwie warstwy lakieru, lakieru nawierzchniowego brak. Zamieszczam również zdjęcia lakieru po 4 dniach.
A soft pink Golden Rose nail polish. According to the producer, you need only one coat of this polish. From my point of view, it is better to put two thin coats-it makes the polish opaque and it looks good. If you put one thick coat, the polish will get some bubbles. Here I have two coats of the polish without a top coat. I am also showing you how the polish looks after 4 days.







po 4 dniach/after 4 days:





8 komentarzy:

  1. O jeeju, prześliczny! Początkowo jak popatrzyłam na buteleczkę pomyślałam 'nic specjalnego' ale na paznokciach... zakochałam się! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, w butelce nie wygląda tak fajnie;) Miałam tak samo jak Ty, nic specjalnego a teraz jest to mój ulubiony lakier:)

      Usuń
  2. Idealny ! Właśnie takie róże lubię :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz ile się naszukałam takiego koloru:)

      Usuń
  3. OOO widzę że też go kupiłaś?:)) ja oczywiście też 2 warstwy nakładam. To o tym lakierku w połączeniu ze złotym mówiła Alicja;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go już jakiś czas temu i prawie ciągle nim maluję :) jest bardzo ładny i dobrze się trzyma:)

      Usuń
  4. kolor jest świetny w buteleczce jakoś nie zachwyca ale za to na paznokciach cudoo !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tak, jak mówisz. Dodatkowo, krótkie, długie paznokcie-nie ma różnicy, na każdych wygląda dobrze.

      Usuń