piątek, 13 grudnia 2013

Golden Rose Jolly Jewels 115

Przedstawiam Wam lakier Golden Rose z serii Jolly Jewels, jest to mleczno biały lakier z mnóstwem kolorowych drobinek. Najlepiej nałożyć go na biały podkład. Lakier trzyma się na paznokciach z miarę dobrze, nie odpryskuje, aczkolwiek zmycie go jest prawdziwą zmorą. Nie pomaga nawet metoda zmywania folią aluminiową. Po zmyciu na paznokciach i na palcach długo jeszcze zostają te drobinki. Według mnie jest to doskonała opcja na święta, ponieważ lakier przypomina mi kolorowe bombki. Jeżeli szukacie ciekawych propozycji na świąteczne paznokcie możecie rozważyć zakup tego lakieru.





4 komentarze:

  1. Świetny ! Też mam jeden, bodajże 106 i też się tragicznie zmywa :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ich kilka i ze wszystkich, które posiadam, ten jest najgorszy jeżeli chodzi o zmywanie :(

      Usuń
    2. Polecam pod niego base Peel off base coat Essence, rewelacyjna :) A ten GR mam i baaardzo lubię:)

      Usuń
    3. Muszę kupić, nie widziałam ich ostatnio jak byłam w Naturze;/

      Usuń