niedziela, 8 grudnia 2013

Kiko 385

Chcę Wam dziś zaprezentować lakier Kiko, aczkolwiek nie chcę skupiać się na kolorze, ale na trwałości tego lakieru. Zdjęcia przedstawiające faktyczny kolor załączę innym razem, gdyż jest to kolor trudny do sfotografowania a chcę, aby moje zdjęcia oddawały kolor w 100%. Przejdźmy do sedna, paznokcie pomalowałam w niedzielę i nosiłam je do środy, do wieczora. Dwa paznokcie dodatkowo pociągnięte były lakierem GOLDEN ROSE PARIS MAGIC COLOR 327 (zdjęcia--> KLIK ) co ani nie przedłużyło, ani nie skróciło trwałości lakieru Kiko. 
Sam lakier jest bardzo przyjemny w malowaniu (standardowy pędzelek), nie zalewa skórek, jest w miarę gęsty a do pełnego krycia potrzebowałam dwóch warstw. Nosiłam go 4 dni i myślę, że spokojnie dałoby się go dociągnąć do 5-6 dni, ale moje poczucie estetyki nie pozwala mi na noszenie lakieru, który jest już starty, nawet minimalnie. Czy 4 dni to dużo? Według mnie jest to przyzwoity wynik, biorąc pod uwagę, że moje paznokcie ciągle po czymś szurają, ręce są myte 1000 razy dziennie a na zewnątrz panuje nieprzyjemna aura. 
Jestem zadowolona z tego lakieru do tego stopnia, że zaczynam żałować, że zamówiłam sobie tylko dwa. Moją jedyną obawą jest fakt, iż często lakiery z tej samej firmy, ba nawet z tej samej serii, diametralnie różnią się trwałością. Czy tak będzie w tym przypadku, nie wiem. W najbliższym czasie przetestuję drugi lakier, który posiadam i podzielę się z Wami moimi przemyśleniami na jego temat. 
Czekam na Wasze komentarze dotyczące lakierów Kiko.
zdjęcia niedzielne: 


 środa:






4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Na razie mam bana na kupowanie lakierów, ale wiem, że jak będzie ku temu okazja, to na pewno kupię więcej:)

      Usuń
  2. Kolor piękny, uwielbiam niebieskie paznokcie :)))
    Nie mam niestety żadnego Kiko w swojej kolekcji :(((

    OdpowiedzUsuń